Wielkimi krokami zbliżają się do nas Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2012. Wokół budowy stadionów w Polsce wrzawa od dłuższego czasu. Budowa dróg dojazdowych, zapewnienie zakwaterowania, opieki medycznej, bezpieczeństwa kibiców, liczne kampanie multimedialne promujące Polskę na rynkach niemieckich, francuskich, brytyjskich… Wydaje się, że organizatorzy dopną wszystko na ostatni guzik (choć tak naprawdę o wszystkim przekonamy się osobiście już niedługo).

W jaki sposób wykorzystać to ogromne wydarzenie – jakim niewątpliwie są Mistrzostwa – do promocji własnej marki? Możliwości jest wiele, rynek zalewany jest już od jakiegoś czasu masową produkcją gadżetów z nadrukami Euro 2012, maskotkami, długopisami, szalikami, kubkami a nawet kalendarzami.

Jednym z najtańszych, najprostszych a zarazem najbardziej efektywnych gadżetów będzie w 2012 roku TATUAŻ KIBICA. Dzięki niskiej cenie jednostkowej tatuażu a zarazem jego małych rozmiarów będziemy mogli dotrzeć do ogromnej rzeszy klientów z promocją swojej marki. Już teraz należałoby się zastanowić, czy do swoich produktów nie dodawać upominku w postaci takiego właśnie tatuażu kibica. Możliwości dystrybucji są praktycznie nieograniczone: może to być miły dodatek do paragonu otrzymywanego w sklepie czy na stacji paliw, wkładka do lokalnej (lub ogólnopolskiej) gazety, załącznik do ulotki, gazetki reklamowej czy katalogu z naszymi produktami.

Tatuaż kibica będzie odpowiednim narzędziem promocji także dla miast, gmin, powiatów, instytucji i organizacji pozarządowych.
Wykorzystajmy dobrze nadchodzący okres, poprzedzający Euro 2012, być może nie prędko nadarzy się okazja o tak ogromnej skali.